BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Fejléc és Háttér

A fejlécet Chinty csinálta!A háttért is Chinty kereste ezúttal.

2010. június 1., kedd

Lunar Eclipse - 4.fejezet

http://www.mtv.co.uk/files/imagecache/gallery_wide/2009/10/21/d_bella_edward_kiss.jpgM 
Meghoztam a következő részt. Én írtam meg (Waneeey) csigázlak egy kicsit titeket.:) A komihatár 15 komit.:) hahaha. Jó olvasást, és komizzatok sokat:)
A néger vámpír visszatér, avagy a pokolban találkozunk! 
(Bella szemszöge)
A napok rettentő nagy gyorsasággal teltek. Alice elvitt vásárolni – hihetetlen, igaz?
Emmett elsütött pár hülye poént – nem vettem fel, már megszoktam.
Esme kedves volt, és szeretetre méltó, mint mindig. Carlisle sokat kérdezett apuról és anyuról, kedvesen válaszoltam a kérdésekre. Rosalie kérdezett arról is, hogy pontosan milyen változásokat szeretnék véghezvinni – emellett segített leállítani Emmett hülye vicceit – Jasper sokat kérdezett a kiképzésemről – megígértem neki, hogy majd megmutatom neki, mire is vagyok én tulajdonképpen képén – katona volt, egyrészt ezért is kíváncsi, nem gond, amíg diszkréten kíváncsi, máskülönben a kíváncsiság bajt hozhat a fejére, de tudom, hogy Jasper csak ilyen téren kíváncsi, szóval semmi gond. Edward aranyos volt, és az estéimet vele beszélgettem át – kiderült, hogy remek póker játékos, és este ezzel töltöttük el az időt. Összességében egész jól megvagyok – bár még mindig rettenetesen hiányzik a családom, ezért is folyamatosan tartom velük a kapcsolatot – legfőképpen ezért is nő nagyon a telefonszámlám, mivel másfél órás beszélgetést bonyolítottam le csak Demetrivel.
-         Szia Bella. – jött be az ajtómon Edward. Mosolyogva megpaskoltam neki a helyet, hogy üljön le.
-         Szia Edward, mi újság?
-         Az elmúlt tíz percben semmi. – nevetett. Tíz perce váltunk el, mikor eltűnt Alice hatalmas gardróbjában. – Veled?
-         Nem tudom, kicsit letört vagyok ma. – motyogtam. Valóban így éreztem. Nem tudom miért.
-         Miért? – kérdezte, miközben átölelte a vállamat. Megborzongtam.
-         Nem tudom, de már éreztem ilyet. – mondtam, és visszaemlékeztem a tárgyalótermi eseményre. Demetri már két napja nem hívott, és nem tudom elérni telefonon. Félix sem veszi fel a telefont…kezdek megijedni. – Éreztem már ilyet, émelygek. Valami gond van, tudom.
-         Hogy érted, hogy éreztél már ilyet? – kérdezte összeráncolt homlokkal.
-         Még mikor Volterában voltam. – mondtam – aznap reggel, mikor idejöttem, egy vámpírt hoztak be nekünk; vámpírokból állított össze hadsereget, de levertük őket, na mindegy, szóval a képessége mindenkire máshogy hat; anyám azt mondta, neki olyan érzése támad, mintha nem maga irányítaná saját magát, én émelygek tőle. Ráadásul Dem már napok óta nem veszi fel a telefont, aggódom Edward. – mondtam ezt egy szuszra.
-         Ne aggódj, mindennek meg van az oka: ezt évek során megtanultam.
-         Hány éves vagy? – kérdeztem.
-         110. – mondta vigyorogva.
-         Öregapó. – hecceltem.
-         Mondja a fiatal kis csitri. – mondta és még mindig vigyorgott. Szívdöglesztően…ahogyan szokott. Egy pillanatra mindenről megfeledkeztem, majd észbe kaptam és próbáltam valami értelmes fejet vágni. Hirtelen elszédültem. Edward ölébe estem.
-         Bella! – mondta, és felemelt. Hihetetlen, de az ölében voltam.
-         Én….én…én…nem… - motyogtam. Olyan rosszul voltam, hogy beszélni is alig tudtam.
-         Bella! – rázogatni kezdett, gyengéden, de megéreztem.
-         Be kell kapcsolni a…a…a pajzsom…. – mondtam, és koncentráltam. Sok fáradozás után végül sikerült, és az émelygő érzés eltűnt. – Huh. – nyögtem, de fel is álltam. Tudtam a tényt: itt van.
-         Mi történt, Bella? – mondta Edward, és mellém állt. – Az előbb még…az előbb még..
-         Itt van. – motyogtam. Kimentem az erkélyre, és kiugrottam az udvarra. Már hallottam a neszeket a bokorból. Furcsa volt, mert egyszerre négyet is hallottam. Ez meg mi a franc? Edward akkor mellém ért.
-         Bella, minden rendben? – kérdezte. Igen, akartam válaszolni, de a meglepettségtől nem tudtam megszólalni.
-         Gyere elő Dem! – mondtam vigyorogva. Hallottam Demetri hangját a bokor mögül. Tudtam, hogy itt van. – Sosem voltál jó lopakodásból!
-         A francba, Félix! – kiáltotta Demetri, és hallottam egy nagy csattanást. – Már megint lebuktattál.
-         Nem Ő bukatott le! – mondtam vigyorogva, s közelebb mentem a bokorhoz. – Egy: majdnem elájultam a néger vámpír képességétől, második: olyan hangosan beszélsz, hogy szerintem még Port Angelesben is hallották! – mondtam.
-         Igen, igen! – védekezett Félix, miközben már felém tartottak. – Azért hoztuk, mert apád mondta, hogy csak rajtad múlik az élete. Megölte az egyik fontos rabunkat.
-         Azt? – kérdeztem komoran. Volt egy nagyon fontos rabunk: egykoron egy Victoria nevű vámpírnak dolgozott, de ebbe most ne bonyolódjunk bele.
-         Azt. – bólintott komoron. – Másrészt, pedig megtámadta az anyádat a képességével, ha Sulpicia nincs, akkor gondok történhettek volna. – Micsoda? Oké, megölt egy csomó mindenkit, ez még talán elviselhető – tudom, hogy szörnyű tett, de megéri megtartani a harcokra – de, az hogy a tulajdon anyámat bántja megbocsáthatatlan. Nem gyakran szoktam halálos ítéletet hozni, de most érzem, hogy azt fogom tenni.
-         Öljétek meg. – mondtam ridegen.
-         Kérem…királynőm…ne…. – nyöszörögte, s letérdelt elém.
-         Ne merd bemocskolni a cipőjét, te mocskos… - morogta Demetri, de leintettem.
-         Szerinted ezek után még nyelni fogom a tetteidet? – kérdeztem élesen. Sejtette, hogy most nem fogom kihúzni a csávából. – Másodszorra támadtál rá: ne, hogy már a nyúl vigye a puskát!
-         Kérem, esküszöm, hogy nem lesz több ilyen. – mondta nyöszörögve.
-         Valóban nem lesz több ilyen. – mondtam. – Intézzétek el, majd gyertek vissza, itt várok. – bólintottak, majd az erdőbe hurcolták a rabot. Még hallottam, hogy felkiált:
-         Az ördög vigye el azt a rohadt királynőt!  - kiáltotta – A pokolban majd találkozunk! – Edward felhorkant.
-         Hát nem sűrűn. – mondta, majd megcsóválta a fejét.
-         Tessék? – kérdeztem.
-         Azt mondta: a pokolban majd találkozunk. Nem hiszem, hogy fogtok ott találkozni. Ha egyszer meg is halsz, akkor is a menybe jutsz!   
-         Köszönöm. – mondtam. – De nem hiszek benne.
-         Attól még, hogy néhány vámpírt a halálba küldesz, az nem gonoszság, csak igazságosság! – mondta. – Azt mondtad újszülött sereget csinált, és sokszor megtámadott titeket: ez azt jelenti, hogy képes vagy igazságot osztani Bella! Igazságos vagy! Gondolja arra, hogy milyen sok ártatlan lélek veszett el miatta.
-         Köszönöm, Edward. – mondtam és megöleltem. – Ez kedves.
-         Nem kedvességből mondtam. – mondtam, majd közelebb araszolt hozzám. – Azért mondtam, mert így gondolom. – mondta.
-         Tudod, sokan nem pontosan így gondolják. – horkantam fel, s a régi emlékek jutottak az eszembe. Sokan mondták, hogy nem leszek alkalmas a feladatra, hogy egy senki vagyok.
-         Én pontosan így gondolom, és ez nekem elég. – mosolygott lehengerlően. Olyan volt, mintha a kemény, vámpírcsontjaim olvadoznának. Kezeit a derekamra tette. Megsimította.
-         Fontos a véleményed nekem. – mondtam mosolyogva, és legfőképpen megrészegülve édes, mámorító illatától. Mámorítóan édes…
-         Köszönöm. – mondta.
-         Nem kedvességből mondtam. – idéztem Őt. Mosolyogott, és végighúzta hosszú, fehér ujjait a derekamon. Megborzongtam az érintésétől.
-         Az jó. – suttogta, és egyre közelebb jött hozzám.
-         Tudom. – mondtam. – Amúgy szerinted túl kemény voltam? – kérdeztem.
-         Nem, én a helyedben már rég megölettem volna, de te vagy a királynő, te vagy a legigazságosabb. – mondta. Éreztem a leheletét az arcomon.
-         Értem. – mondtam, s az orrunk már összeért. Éreztem, hogy talán nem éppen alkalmas a pillanat, de mégsem tudtam ellenállni. Edward ajkait gyengéden hozzányomta az enyémhez, majd már csak az ajtót hallottam csukódni….
 

10 megjegyzés:

Bess írta...

Szia:)
Nagyon jó lett és kösz hogy megírtad!Ha gondolod még ma megíróm a folytatást élküldöm neked!
Puszi

Pannka írta...

Sziasztok! Nagyon jó lett. Imádom minden szavát.. istenem! kérlek siessetek a folytatással... Már reggel is elolvastam egyszer, de annyira jó lett, hogy nem bírtam ki hogy ne olvassam el még egyszer. Siessetek a folytatással könyörgöm!!! Puszi!

Liah írta...

Helo!
Nagyon jó lett, csak így tovább, huhh akkor most végre megtörténik??? *homályosult tekintet, fülig érő vigyorral xD*
Remélem, de legalább az első csók már megtörtént. :) Siessetek a folytatással, mert nagyon jó a blog. :)

Névtelen írta...

Hihetetlenül jó lett az új fejezet! Siessetek következővel... Írtó jó az alap sztory, tök jól kitaláltátok. Na még egyszer, összegzésben, nagyon jó!!! siessetek a folytatással, puszi!!!!!!!

Sacaaa:D írta...

Szija!:D
Állati jó lett!:D
Halál komolyan! Annyira imádtam!:D
Siessetek a kövivel!:D
Pusszaa<3

U.i.: Megvolt a csók!:PxDD

Névtelen írta...

úristen!
dejo lett :D:D
imádom!
aww milesz még ott! :D
hamar hozdd a frisst :D
grat. :)

twilight4everlove írta...

ÁHHHH ez nagyon jó lett!!!
Mikor jön a friss??
Már most izgulok mi lesz még :D :P
Pusziii

Névtelen írta...

Istenem, annyira JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!! Remélem siettek a frissel, mert már alig férek a bőrömbe... vannak sejtéseim mi történik.. xD de szeretném már olvasni a folytatást. Siessetek!!! xOxO

kicsiűrlány írta...

WAOHHHH!!!
Szóhoz sem tudok jutni... nagyon jók vagytok csajok. :) Hozzatok friset minél hamarabb... pusy

Szepy írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
...
o.O
halál közeli élmény volt elolvasni... fantasztikusan szuperül istenien király lett! :D:D:D:D
De, de, most akkor össze jöttek? van egy olyan érzésem, hogy kifognak találni valamilyen kifogást az ellen hogy együtt legyenek vagy valami.. de ez csak az én elképzelésem, persze ezen kívül van vagy 1000 féle xD De ki ment ki az ajtón????
Már nagyon várom a kövit!
Pusszy