BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Fejléc és Háttér

A fejlécet Chinty csinálta!A háttért is Chinty kereste ezúttal.

2010. június 15., kedd

Lunar Eclipse 14.fejezet

Sziasztok:)Ismét Én (Chinty) hoztam nektek Friss-t.A komi határ 16.És ez már teljesen végleges szóval addig nem kaptok Friss-t, amig meg nem nincs.Sajnálom, de a napi egy Frissért ez jár, azt hiszem.Jó olvasást:Puszi Chinty

14.Veszekedés Olasz módra...

(Bella szemszöge)

Már több mint két nap telt el apám látogatása óta, és Dimitrij vallommása óta.Minden összekuszálódott bennem, és azt volt a legrosszabb hogy Edward is szenvedett.Miután Dim nem jött vissza, biztosra vettem hogy vissza ment Volterrába.
        -Bella, ne marcangold magad!-morgott rám Alice.
        -Alice, én egy hatalmas idióta vagyok!-mondtam.
        -Nem tehetsz arról hogy két férfit szeretsz!-mondta, bár hangjában érezhető volt hogy nem tetszik neki.
        -Nem szeretek két férfit!-vallottam be.-Én egy férfit szeretek, az pedig Edward Cullen.
        -Ez tény!-mondta.-De ott van Dimitri, akibe szere....
       -Nem vagyok szerelmes Dimitribe!-morogtam tehetetlenül.-Csak nem tudom mit érzek iránta.-vontam válat.
       -Hát ha te így fogod fel?-mondta.Majd szélsebesen elsétált.-De azért...-fordult vissza.-Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültél...Talán csak dühös vagyok, mert a jövődben Dimitri is benne van, és én szeretem Edwardot...de téged is!Csak arra kérlek, ne bántsd meg ennél jobban...Így is nagyon maga allatt van, de te lény boldog és tedd azt amit a szíved diktál!-mondta majd megölelt és távozott a szobámból.
Ismét a tehetetlen űr amit Dimitri távolléte okoz, előjött.Amikor Edwarddal vagyok sohasem érzem magam rosszul és nem is gondolok Dimre.De amikor- mint most- nincs velem, mert vadászni meny, nem tudok másra gondolni csak rá.
       -Szia, szépségem!-jött be Emmett.-Min jár az a pici buksid? Csak nem a mi kedvenc agyturkászunkon?
       -Em, most cseppet sincs hangulatom erre.-morogtam.
       -Nekem pedig van, kiscsibém!-mosolygott rám kajánul.
       -Ne akard hogy leüsselek!-szűrtem a fogaim közül.
       -Pont erre vár!-lépett be az ajtón az én félistenem.-Emmett, takarodj ha nem akarod hogy beáruljalak Rosalienak!
       -Jól, van jól van!-morogta most már mogorván.-Csak egy kis életet akartam vinni a jövendőbeli húgomba.
       -Szerelmem!-rohantam hozzá, majd a karjaiba vetettem magam.Mézédes illata beszívása után sokkal jobban voltam. Tudtam hogy nekem erre van szükségem most és mindörökre.
        -Ennyire hiányoztam?-kérdezte majd rám mosolygott.Bólogattam majd megcsókoltam, kezei pedig a derekamra siklottak.Nagyon nehezen bírtam ki nélküle, majdnem minden percben elönt a vágy, és amikor csillapítom akkor rá pár órára ismét érzem.Ez olyasmi mit a szomj, hiába csillapítod, mindig ott van benned és bármikor kitörhet.Pont mint most.
Néhány másodperc elteltével már az ágyban találtam magam, meztelenül.Edward csillogó teste- a nap beszűrődött az ablakon- felém tornyosult, majd néhány másodperc múlva már csak egy éles kis szúrást éreztem ami már már megszokott volt.Edward megfogta a derekam majd mozogni kezdett szenvedélyesen. érzékien és csodálatosan.A várva várt gyönyörnél én voltam felül, lovagló ülésben, ajkam kereste az övér.-Szeretlek!-nyögte.
       -Én is szeretlek, Edward!-susogtam fáradtan.Bár nem voltam fáradt, egy vámpír nem lehet az.-Mi a baj?-kérdeztem amikor rémülten nézett rám.
       -Semmi!-mondta.-Egy pillanatra azt hittem...
       -Mit hittél?-kérdeztem
       -Felejtsd el!-mondta majd felült.
       -Edward, kérlek!-nyögtem tehetetlenül.
       -Olyan arcot vágtál, miközben azt mondtad hogy szeretsz...na szóval egy pillanatra azt hittem...már nem...
       -Ki ne mond!-morogtam majd felkeltem.Hogy gondolhat ilyet?
       -Te mit hinnél azok után hogy te és Dimitri...-hangja elcsendült.
       -Eppure, pensare a loro?-kérdeztem Olaszul. /Mégis hogy gondolhatsz ilyenekre?/
       -Ti amo! Tu sei la mia vita. Facile da amare e tu ... tu osi credere che non ti ama?-dühöngtem.Amikor ideges vagyok egyszerűen nem tudok más nyelven beszélni.Szeretlek! Te vagy az életem. Egyszerűen imádlak és te...te azt mered feltételezni hogy már nem szeretlek?/
        -Bella sajnálom!-mondta felemelt kézzel
        -Shut up Edward Cullen! Così deve essere!-szóltam rá idegesen. /Pofa be Edward Cullen! Merté n fogom be!/
        -Te mit gondoltál volna?Miután, lehetséges hogy szerelmes vagy Dimitri Volturiba?-kérdezte.
        -Io non sono innamorato di Dimbe! Simply'm confuso! Ma tuttavia ti amo! Io vi amo e se avete il coraggio di credere che non lo è, non ha senso .. -nyögtem most nár szomorúan./Nem vagyok szerelmes Dimbe! Egyszerűen csak össze vagyok zavarodva! De ettől fügetlenül téged szeretlek! Szeretlek és ha azt mered hinni hogy nem, akkor nincs értelme.../       
-Kérlek Bella!-susogta Edward.-Ti amo!-/Szeretlek!/
-Ti amo!-helyeseltem.
-Meg tudsz bocsájtani?-kérdezte.
-Meg!-mondtam.
-Minden kapcsolatban vannak veszekedések, nekünk ez az első!-mondta mosolyogva.
-És reméljük az utolsó is!-susogtam.Közelebb jött hozzám majd megcsókolt.Pont amikor a telefonom is csörgetni kezdett.
-Vedd csak fel!-nevetett fel amikor meglátta az arcvonásomat.
-Hallo!-szóltam bele úgy hogy meg sem néztem ki az, csak Edward aranybarna szemeit néztem.
-Bella, most azonnal rugdosd ide Dimitrit!-harsogta Felix.
-Te meg miről beszélsz?-kérdeztem.
-Arról hogy Aro, vele akarja elküldeni Tanya Denalit.-mondta a készülékbe.
-Akkor mire vár?-kérdeztem.Bár voltak sejtéseim affelől miért nem hajlandó eljönni.
-Mert ott van veled!-ordította.
-Nem!-suttogtam.-Nincs
-Mi?
-Nem ment haza?-kérdeztem.
-Nem, nem jött!-mondta.-Mi történt?-kérdezte.
-Nagyon megbántottam!-mondtam síri hangon.-Ez az én hibám...ha bármi baja esik.
-Nyugodj meg Bella!-mondta.Azonnal szólok Aronak.Te pedig maradj a kis popodon!
-Edward!-néztem rá amint letettem a telefont.
-Tudom!-suttogta.-Megtalálom, ígérem!
-Ne kérlek!-ellenkeztem.-Nem akarom hogy bármi bajod essen.
-Azt hiszem most nem miattam kéne aggódnod!-mondta majd elindultunk lefelé, kéz a kézben.
-Mi történt?-kérdezte Carlise.
-Dimitri eltűnt, és lehet hogy bajban van!-szinte zokogtam.
-Meg fogjuk találni!-szorította meg szerelmem a kezem.
Amikor elindultak én is velük akartam tartani de Edward vissza tartott.Egy forró csókot váltottunk és nem akartam elengedni.Önző voltam, még Dimitrivel sem törődtem, ebből látszik kit és hogy szeretek...
-Megígérem hogy nem lesz semmi baj!-mondta.-Vissza hozom, akár az életem árán is.
-Ha nem jössz vissza,-csuklott el a hangom.-Akkor inkább el se menj.
-Szeretlek!-mondta majd egy újabb csókot adott.
-Én is!-susogtam felső ajkára.

17 megjegyzés:

Isabella írta...

Nagyon jó...alig várom a kövi részt!Mikor lesz?:D
Pusz

Névtelen írta...

de aranyosak és edward is :)
kicsit szomorú lett a vége :(
de nagyon tetszik :)
siess frissel :D

Szepy írta...

Nagyon jó lett!
Jaj szegény szerelmeseinknek mindig közbe jön valami... Remélem Bella nem Demetrit fogja választani... Edward+ Bella 4 ever! :D
Ugye Edwardnak nem lesz semmi baja? Sem a többieknek?!
Már nagyon várom a kövi részt!
Pusszy

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok remek lett. Igaz bíztam benne, hogy most megtudjuk mi lesz Demel. DE úgy látszik izgulunk még egy darabig. Edward aranyos volt, hogy nem akarta szerelmét veszélynek kitenni és nem vitte magával, de lehet, hogy pont ez lesz a rossz. Bella így is nagy bajba kerül.
Puszi Gina

Sophia írta...

Ez nagyon jó lett!!!
Ugye Edwardnak nem esik baja???
Meg remélem Bella őt választja!!! =)
♥ TEAM EDWARD ♥ XDXD
Szegény szerelmeseknek nincs egy nyugodt hetük XDXDXD
Várom a frisst

puszi: szofi

คภςรא írta...

nagyon szuper lett... :D
kívácnsian várom a folytit

Zora Kilbone írta...

sziasztok! hát ez fantasztikus lett. Egyáltalán nem látszik, hogy ketten írjátok annyira követi egymást minden rész. :) Nagyon-nagyon jó lett és még mindig tetszik. Remélem Bella nem makacsolja meg magát és nem kerül majd bajba. Edward segítségére pedig hamarosan megérkezik a Volturi :) És hamarosan hazatér. Biztos nem lesz semmi baja :) Várom a kövit :)

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Nekem nagyon tetszett ez a feji is!:D
Tök bírtam amikor olaszul veszekedtek!:P Am annyit értettem belőle a leírás nélkül, h -Ti amo- vagyis, h szeretlek!:D(:
Siess a kövivel!:D
Pussza<3(L)

Névtelen írta...

Nagyon izgi lett!!Borzasztóan várom a kövit!:D Jah,és tök jó volt az olaszul veszekedős rész!!!:D Puszika,Bella

Névtelen írta...

gecijóó :D:D:D

Névtelen írta...

gratulálok nagyon jó lett :D

Névtelen írta...

juuuuuuuuuuuuuuuuujj de szupiii :D
siess a frissel léccccccii :D

Névtelen írta...

jajj nagyonjóó várom a kövit :)

Névtelen írta...

iszonyatjólett :O
siess a kövivel kiváncsian várom :D

Névtelen írta...

hűű de jólett :D
aranyosak edwarddal :)
siess a frissel ;)

Névtelen írta...

egyszó: fantasztikus!

Névtelen írta...

uuuurristeeeenn!!
imádom :D
nagyontetszett :D