BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Fejléc és Háttér

A fejlécet Chinty csinálta!A háttért is Chinty kereste ezúttal.

2010. június 7., hétfő

Lunar Eclipse 9.fejezet ízelítő

Mivel ma sajnos nem kaptok új fejeztet egy kis ízelítőt kaptok. Bocsi-bocsi. XD (Waneeey)
Érzékien csókolt, feltüzelve körülöttem mindent, és a testem parázslott. Szerelmemet Edward iránt nem is bizonyíthattam volna jobban hogy kimutatom ebben a csókban mindazt amit tényleg érzek iránta. Játékosan beleharaptam felső ajkába- persze vigyázva nehogy komolyan megsértsem- amitől felkuncogott és kezdte kapizsgállni mire megy ki az egész.
-Hát akkor játszunk!-lehelte finoman felső ajkamra amikor eleresztettem. Kezei fenekemre csúsztak- ismét- majd megragadott és felemelt és a falnak támasztott. Egy kis mozdulattal leszagadta rólam az Alice adott pólót. A ruha szakadását még lent is hallani lehetett, vele együtt Emmett nevetését. Ebben a percben egy kissé meginogtam, de mindez nem tartott sokáig. Amikor Edward ajkai reflex szerűen az ajkamra nyomódott. Eközben kezei a melltartóm csatjához kalandozott.

5 megjegyzés:

Pannka írta...

Ohh sajnálom, hogy nincs friss, pedig ettől a kis résztől, mégjobban várni kezdtem... Az igazi bosszú, Tanya hallatára csinálni.. xD :P

Névtelen írta...

Szia
Hát én elsőnek írok neked kommit. Nagyon tetszik az írásod és remélem h minél többen fognak írni neked egy kis kommit. Nagyon tetszett az ízelítő és remélem h Ed és bella együtt lesznek. A kövit remélem minél hamarabb felteszed. További jó írást pusz Manó

Zora Kilbone írta...

Ez igazán felkorbácsolta az ember kíváncsiságát. :) Ne várakoztassatok túl sokáig :) Tetszik az ízelítő és egyetértek az előttem szólóval. A legjobb bosszú, ha Tanya mindent hall odalent (hihihi) :)

Isabella írta...

Jaj mikor jön a 9. feji:D?Alig várom:D

Sacaaa:D írta...

Banyek itt húzod az idegeinket!:DxDD Nem ér a kissebbet bántani!:DxDD
Már azt hittem itt a kövi feji!:D
Nyah mind1!:D
Siess vele!:D
Pussza<3(L)