BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Fejléc és Háttér

A fejlécet Chinty csinálta!A háttért is Chinty kereste ezúttal.

2010. június 6., vasárnap

Lunar Eclipse - 8.fejezet

http://images.sugarscape.com/userfiles/image/august/rob(1).jpg 
Meghoztam a következő fejezetet (Waneeey)
A komihatár 12 komi.:)
Jó olvasást gyerekek. 
Teljes béke.

(Bella szemszöge)
Tanya rámeredt összekulcsolt kezünkre, és nem csak Ő tett így. A Cullen család szinte minden tagja csodálkozva nézett – kivéve Alice-t és Jasper.
Kihúztam magam, és megeresztettem egy „hé, baby lekéstél” pillantást Tanyára.
-         Üljünk le… - indítványozta Carlisle megtörve a csendet. Tanya próbálta felszedni a leesett állát a padlóról. Kate furcsa képpel méregetett: nem tűnt barátságtalannak, hanem inkább kedvesnek, bizakodónak.
-         Rendben. – egyezett bele egy férfi. Nem láttam az arcát, de mikor megfordult felismertem. Eleazar volt. Sok ideig a Volturi szolgálatában állt. El akart menni, de apa nem akarta, aztán persze rávettem apát, mert tudtam, hogy Eleazar  megtalálta az igaz szerelmet.
-         Eleazar! – vigyorogtam. – Szia! – rám nézett, és láttam, hogy meglepett.
-         Kicsi Bella! – jött oda hozzám. Megölelt. – Megnőttél azóta, amióta nem láttalak.
-         Persze, hogy megnőttem. – vigyorogtam. – Megnőttem, azt mondtad „majd ha felnősz, megérted” megértettem. – mondtam. Látszólag senki sem értette miről van szó. Aztán Edward felkuncogott. Régen, mikor könyörögtem, hogy ne menjen el, mert itt is maradhat a szerelmével csak annyit mondod „majd ha felnősz, megérted”…
-         Tudom. – bökött Edwarddal ismét összekulcsolt kezünkre. – Látom. – mondta vigyorogva. Ez kissé javított a nyomott hangulatukon. Igen, csak az övéken, mert én teljesen boldog voltam. Leültünk, Edward mellett ültem, fejemet a mellkasán pihentettem. Tanya még mindig meresztette rám a nagy szemeit, de valahogy nem érdekelt a féltékenységi rohama. Magamban jó kuncogtam.
-         És....mióta vagytok együtt? – kérdezte mogorván Tanya.
-         Nem olyan rég óta. – mondtam.
-         Az érdekes. – mondta Tanya. – Egy királynő fiúzhat?
-         Én hozom a törvényeket, én szabom meg ezeket. – mondtam felemelve a szemöldökömet. Hallottam pár fojtott kuncogást a háttérből.
-         Ó, igen? – kérdezte. – A Volturi már nem csak az önfejű, hataloméhes Aro Volturira hallgat? – kérdezte szemtelenül. Na, nálam ezekben a percekben telt be a pohár, de megtanultam játszani a pókerarccal.
-         Nem csak rá, tudod vezető egyéniség vagyok, nem úgy, mint egyesek. Van egy olyan érzésem, hogy még egy aranyhalat sem tudnál eltartani. – mondtam. Magamban kuncogtam a frappánsra sikeredett válaszon. Tanya tátogni kezdett mint egy hal. – Bár ahogy nézem: a nyelvüket már megtanultad. – utánozni kezdtem a tátogását. Most már senki sem bírta, Rosalie Emmett vállára borulva fojtotta el nevetését, Emmett pedig nem is akarta palástolni, hogy tetszik neki a dolog, Esme is kuncogott, Carlisle mosolygott, hogy a felesége jól érzi magát, Alice csilingelve nevetett Kate-el, és Carmennel, Eleazar mosolygott, ahogyan Irina is, Jasper eltakarta a kezével a száját, ezt is lehet venni nevetésnek. Edward próbált nem nevetni, de éreztem, hogy rázza a nevetés.
-          Azt hiszem kijelenthetem, hogy Bella nyerte a szópárbajt. – vigyorgott „Emmettesen” Emmett.
-         A csatát megnyerte, de a háborút nem. – mondta Tanya az orra alatt.
-         Kíváncsian várom a következő menetet. – mondtam. – Amúgy meg az, hogy próbálsz hergelni, amint látod nem sikerül, szóval erről lemondhatsz. – mondtam. Annyira élvezem, hogy elégtételt nyújthatok. Tudja, hogy olyat nem csinálhat, mert csak egy szavamba kerül és neki nyikk.  
-         Észrevettem. – motyogta. Elégedetten álltam fel, és mentem az emeleti szobámba. Éreztem Edward tekintetét a hátamba fúródni, de nem álltam meg. Majd ha fel akar jönni akkor feljön. Becsuktam az ajtómat, majd ledobtam magam az ágyra. Nagy elégtételt érzek most, jól esett megleckéztetni egy beképzelt lányt.
-         Bejöhetek? – kérdezte Edward az ajtó előtt.
-         Persze. – mondtam mosolyogva. Most jutott eszembe: nem is beszélgettünk, mert elment értük a reptérre. – Gyere be. – mosolyogtam. Nem kellett kétszer mondani neki, leült mellém, és megfogta a kezemet. Jólesett az érintése.
-         Beszélni szeretnék veled, Bella. – mondta. Bólintottam.
-         Tudom, én is veled. – mondtam. Végigsimított a gerincemen, amibe beleborzongtam. Édes méz - napfény - orgona illata megrészegített.
-         Szeretném, ha tudd, hogy Én…én….én…én csak nemrég tisztáztam magamban az érzéseim. – Tudom mi jön, eldönti, hogy csak egy futó kaland voltam, és felejtsük el az egészet.. – De arra rájöttem, hogy többet érzek irántad, mint barátság, ezt már akkor tudtam, mikor elsőnek megláttalak. Nem voltam sosem olyan, aki folyton szerelembe esik, épp ellenkezőleg, régen azt hittem, hogy megvagyok Én egymagamban is. Nem voltam ilyen, mint most. Magányos voltam, és zárkózott. – Nem bírtam elképzelni a zárkózott Edwardot. Nem villantja fel édes féloldalas mosolyát, nem kápráztat el aranybarna szemeinek vad csillogása, vagy folyékony ónix szemei, amiben örökké el tudnék merülni. A zárkózott Edward gondolom üres, üveges tekintetű mogorva alak, remélem sosem fogom Őt így látni többet.
-         De mindent megváltoztatott, mikor jöttél, újra láttam a csillagokat. – mondta és aranybarna tekintete az enyémet kereste. Mikor egybeolvadtak a szemeink még a saját nevemre sem emlékeztem. Hiába, Edwardnak ilyen a hatása, megrészegít, annyira vágyok rá, mint drogos a heroinra. Megmásíthatatlanul beleszerettem Erre csak most jöttem rá igazán.. – Láttam a csillagokat, amiket te hoztál az egemre. Angyalok angyala vagy. Szeretlek, és örökké szeretni is foglak. – mondta. Annyira örültem ennek, de a torkomra akadtak a szavak. Nem bírtam megszólalni, csak ziháltam. Úgy vettem a levegőt, mintha szükségem is lenne rá, szerettem Őt, csak ennyit tudtam, egyenlőre ez is elég.
-         Gyere közelebb. – suttogtam neki. Csak suttogásra telt az erőmből. Megtette, amit az előbb kértem, olyan közel jött, hogy éreztem a leheletét az arcomon. Megsimítottam az arcát. Teljes áhítattal nézett rám. Az ingje gallérjánál fogva húztam magamhoz, és megcsókoltam. Belemosolygott a hevességembe, de a mosolyból morgás lett, gyengéd dorombolás. Nem tudom meddig csókolóztuk, aztán ez az egész átment valami másba. Mérhetetlen nagy vágyat éreztem utána, soha meg nem szűnő szenvedélyt érzek utána. – Szeretlek. – leheltem az ajkaira. Nem bírtam ellenállni. Éreztem, hogy már nem vagyunk az ágyon, de nem érdekel. Felemelt. Lábaimat automatikusan a dereka köré csavartam. A falhoz tántorogtunk, aminek nekidöntött. Belemarkolt a fenekembe, és belenyögtem a szenvedélyes csókba. Nyelve vadul táncolt az enyémmel. Megszakítottam a csókot, hogy áttérjek a nyakára.  Jólesően morgott, nem hagytam abba nyaka szívogatását. Kezével a derekamat dörzsölgette, és próbálta egyre jobban feltűrni a pólómat.  Szüntelenül nyögtem, mikor lehúzta rólam a pólót, és a nyakamat csókolgatta. Szívem szerint rögtön engedtem volna, hogy magáévá tegyen, de kellett még a játék….



15 megjegyzés:

Névtelen írta...

ÚRISTEN!
normális vagy h itt hagyod abba?
nembírom a függővéget pláne az ilyet nem!
kell a 9. fejezet MOST!!!
végre egykis játék is van benne OLYAN téren! :D
istenem siess a frissel!! *.*
kibaszott jo gratulálok! :D

คภςรא írta...

ááá de jóó lett..
itt abbahagyni???

Pannka írta...

BAszuss... ilyen jó fejezetet még sehol sem olvastam.
Minden elismerésem a tiétek csajok..
mikor jön a friss???
áhh
nemm bírom ki???
kell egy kis játék???
jahj... nekem...

Liah írta...

ohh de szép lett az a rész, ahol edward bevalja az érzéseit...
ítt olvadozok...
olyan jóóóóóóóóóóóóóóóóó
mikor lesz friss???

Névtelen írta...

ez rohadt jó lett!!!!!!!
de most akkor mivan??
bella nemengedi mgát??? vagy mi???
remélem nem, mert abba belehalok...
siessetek a frissel légyszi

twilight4everlove írta...

OMG!!!
ez nagyon király lett.
Waoo
nem tudok hozzá szólni sem... uhh siessetek a frissel...
puszi

kicsiűrlány írta...

jahj de jó lett
Edward olyan szépen elmodta az érzéseit..
tanya meg remélem felfrdul ott ahol van...
lökött tyúk xP
Szép volt ahogy bevezettétek Elezart a volturiba.. grat... nagoyn jó lett..
frisset MOST!! xD

Viktória írta...

ez nagyon ott volt ez a fejezet...
a frisste akaorm.. MOST!! uhhh

Szepy írta...

Huh nagyon ott volt ez a rész :D
Tanya egy hülye p***** szal értitek xD
Juj jön egy kis szaftos rész :D *Emmett-féle kaján vigyor*
Edward olyan aranyos volt amikor szerelmet vallott Bellának :)
Már várom a kövit!
Pusszy

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
De most téll itt abbahagyni?:D
Izgalmas egy rész lett!;)
" De mindent megváltoztatott, mikor jöttél, újra láttam a csillagokat..." --> ez nagyon tetszett!*.*:)
Már alig várom a kövi fejit!
Siess vele!:D
Pussza<3

Névtelen írta...

Ohhhhh...
Olyan romantikus lett.
NAgyon tetszik... annyira széééépp
Angyalok angyala vagy. Szeretlek, és örökké szeretni is foglak. <--- ez nagyon tetszett...
Meg bela reakciója is.. na de most kom.. itt?? itt abbahagyi?? ahj ne már...

†† írta...

Sziasztok!
Először is, nem tudok ehhez a fejezethez hozzászólni. Nagyon Romantikus, szép, megható lett. Egyszerűen... csodálatos.. talán, ez a megfelelő szó rá...Tanya... nos hát Tanya bekap*****. Edward érzelmekkel teli vallomása nagyon tetszett... Örökké szeretni fogom a blogotok! :P
Puszi

Isabella írta...

Nemá...itt abbahagyni?:O
Jaj de kivi vok,hogy mit fog tenni Bella majd Tanyával(6):D
Pusz

Boszorka666 írta...

Oh my Good!!!!!!!!!Itt abbahagyni!!!!!!!!!!!!!!Nagyon jó lett ez a fejezet is, tetszett mikor Bella jól beszólt Tanyanak!
Millió gratula és sok sikert a folytatáshoz!

Zora Kilbone írta...

sziasztok! ez igazán fantasztikus lett :) Nagyon tetszett ez a megoldás és örülök, hogy Tanya is megkapta a magáét. Pont erre vártam. Nagyon ügyik vagytok és nagyon tetszik. Csak így tovább :) Tényleg fantörpisztikusan fantörpisztikus. :) Oltári. szavak nincsenek is rá :)