BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Fejléc és Háttér

A fejlécet Chinty csinálta!A háttért is Chinty kereste ezúttal.

2010. június 14., hétfő

Lunar Eclipse 14.fejezet Izelitő

Bocsika de ma nem szolgálhatok Frissel, mert a húgom holnap ballag és el kell a segiíség, de holnap mindenféleképp hozom a Friss-t én(Chinty) addig is itt egy kis ízelítő
(Bella szemszöge)

Már több mint két nap telt el apám látogatása óta, és Dimitrij vallomása óta.Minden össze kuszálódott bennem, és azt volt a legrosszabb hogy Edward is szenvedett.Miután Dim nem jött vissza, biztosra vettem hogy vissza ment Volterrába.
          -Bella, ne marcangold magad!-morgott rám Alice.
          -Alice, én egy hatalmas idióta vagyok!-mondtam.
          -Nem tehetsz arról, hogy két férfit szeretsz!-mondta, bár hangjában érezhető volt hogy nem tetszik neki.
          -Nem szeretek két férfit!-vlalottam be.-Én egy férfit szeretek, az pedig Edward Cullen.
          -Ez tény!-mondta.-De ott van Dimitri, akibe szere....
          -Nem vagyok szerelmes Dimitribe-morogtam tehetetlenül.-Csak nem tudom mit érzek iránta.-vontam válat.
         -Hát ha te így fogod fel?-mondta.

1 megjegyzés:

Isabella írta...

Jaj mikor jön már ez a feji?:D Annyira ügyi vagy:D
Pusz