BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Fejléc és Háttér

A fejlécet Chinty csinálta!A háttért is Chinty kereste ezúttal.

2010. június 10., csütörtök

Lunar Eclipse 10.fejezet

Sziasztok!Én(Chinty)meghoztam a következő fejezet-et is.Mely három szemszögből írodott.Remélem tetszeni fog:)Komi határe:13 komi.ost kicsit lelett vive!Jó olvasást!

10.Féktelen düh és szerelem

(Dimitri szemszöge)


Aro mester mellet állva elgondolkoztam azon vajon miért viselkedett velem olyan furcsán Bella.Talán rájött többet érzek iránta barátságnál. Bár tudom meg kell gondolnom mik járnak a fejembe, mert ha Aro mester rá jön, talán még meg is öl. A hercegnő mindenki számára tiltott gyümölcsnek számít. Ebből én sem vagyok kivétel. Csak szeretnék az lenni, de ha ez lehetséges is lenne, mi a garancia arra hogy Bella viszont szeret?

-Aro, mester!-Jane riadt hangja szaggatott ki a valóságból.

-Mi történt, gyermekem?-kérdezte a mester.

-Bella...-kezdte volna, de máris eluralkodott a pánik a terembe.Lissa királynő dermedt arccal nézett előre, Aro mester arca dühtől izzó.És mindenki mást döbbent-en nézett, kivéve engem aki próbáltam visszafogni a feltörő fájdalmas ordításomat.

-Mi történt a lányommal?-sziaszegte Aro.

-Egy nő, a Denali családból, mondott egy igen komplikált dolgot...ami....

-Hozasd ide!-szólt közbe Aro.Jane néhány pillanat múlva, sarkában egy szép nővel tért vissza, bár nem mintha nagyon érdekelt volna a szépség ami belőle áradt.Mégis amikor elvarázsolóan szép arany barna szemeibe néztem megolvadt ez a hideg levegő, amit Ő juttatott ide azzal hogy rossz hírt hozott a lányról, akit szeretek.

-A nevem, Tanya Denali.-mondta kedvtelen hangon a lány.

Aro mester felállt én pedig árnyékként követtem a másik oldalról pedig jó barátom Felix.A lány kezét megragadva, kezdett a gondolatai közt olvasni. Arca hirtelen elsötétült a gyűlölettől ami Tanya gondolatai közt voltak.

-Bosszú...mi?-kérdezte szinte morogva.

-Edward Cullennek mindenért meg kell fizetnie!-mondta színtelen hangon Tanya.Mi köze ennek az egészhez Edwardhoz? Talán Ő bántotta Bellát.?

-Hidd el, amit ezért kap rosszabb a halálnál!-nevetett fel Aro mester keserű izzó hangon.-Hidd el!

-Mi történt Aro?-kérdezte Caius mester.

-Edward Cullen elvette a lányom legféltettebb kincsét, amiért meglakol!-mondta keserűen.-Még Carlise iránt érzet barátságom sem fog megállítani.

-És mi az?-kérdezte Lissa királynő.

-A szívét!

Először fogalmam sem volt mire gondol, aztán mint villámcsapás az égből egyből megértettem.Bella szerelmes lett Edward Cullenbe.Fájt mindenem, a szívem kettéhasadt, az agyam szinte máshol járt.A levegőt úgy vettem, mint egy ember akit épp fojtogatnak.Szerelmes....egy másik férfiba.

-És többet is!-visszhangozta Aro mester szinte már vicsorítva.

-Dimitri, kérlek vidd el ezt a lány...Tanyát!-kért meg engem Lissa királynő.Engedelmeskedtem, mert nem akartam hogy fájdalmammal lelepleződjek.A lány puha kezét megszorongattam majd elkezdtem húzni a liftek felé.Vajon mi haszna ennek a lánynak ebből?Edward Cullenek mindenért meg kell fizetnie.-viszhangzott a fülembe Tanya hangja.

-Mi közöd Edwardhoz?-kérdeztem.

-Mi közöd hozzá?-szisszent fel.Felé fordultam majd jól megrángattam, bár tudtam hohy dühöm nem is igazán ráirányult.Sőt, mintha megnyugtatott volna a jelenléte. És talán ez volt az ami feldűhitett. Csak most vettem észre hogy szőke hosszú hajában egy eper színű csík húzódik.Egyszerűen csodálatos volt.

-Igazság szerint semmi!-vallottam be.Eddig egyszer sem engedtem.Mindent amit tudni akartam, azt tudtam is.Addig harcoltam.-Csak érdekelt.

-Azt hiszem szerelmes vagyok belé!-mormogta az orra allatt.-És minderre az út során jöttem rá.

-Ide felé?-kérdeztem.

-Igen!-suttogta.-De megérdemli!Amit Ő és Bella tettek az megbocsáthatatlan.Miután találkoztunk, Edward úgy beszélt velem...ahogy!Aztán hogy engem cukkoljanak lefeküdtek egymással, mit sem törődve a jelenlétemmel...Nem is tudom miért mondom el ezt neked!

-Talán, mert megértelek!-motyogtam.Habár nem ismertem a kezembe vettem és hagytam hogy könnyek nélkül sírjon a vállamon. Ő engem nyugtatott, én pedig Őt.

Bella szerelmes...és nem belém...

(Aro szemszöge)

Szét feszített a féktelen düh, és kétségbeesés.Az a mocsok lefektette a lányom és elvette a szívét. De ezért még meg fog lakolni, addig éljek. Nem érdekel Carlise sem, csak az hogy megöljem

-Mit csinálunk mester?-kérdezte Jane, kedvenc kis gyilkoló gépem.

-Azt hiszem egy napot várunk!-mondtam visszafogva a kétségbeesést a hangomba, de a dühöt megtartottam.-Ha eljönnek, akkor megsprolunk egy utat, de ha nem jönnek.Akkor majd mi megyünk érte és ott hal meg...a családja előtt.Persze először megkínozzuk.

-Kedvesem!-szerelmem nyugtató kezei a derekamon sem tudtak megnyugtatni.-Honnan veszed hogy eljönnek?

-A lány gondolataiból!-feleltem, de ennyi elég volt.Mindenki megértette, láttam amikor beszél a testvérével aki megy és figyelmeztetni a Cullen családot, velük együtt azt a semmire kelőt.

Ekkor mintha megvilágosodtam volna.

-Felix, Dimitri, Jane, Alec!-orditottam el magam a terembe.-Mennyet és hoizátók őt a szemem elé...

-Nem azt mondtad hogy vársz?-kérdezte Lissa.

-De!-vallottam be.-De nem várhatok, addig amíg...Csak hozzátok ide elém.Dimitri egy másod percel később csatlakozott a többiekhez megkérdeztem hol a lány, mire Ő azt felelte a szobájában.Hálás voltam Tanya Denalinak amiért megosztotta velem a hírt,biztos voltam abban ha nem szólt, akkor soha sem tudom meg.

-Kicsi Bella...az én kicsi Bellám...-leheltem magam elé.Szerelmem vörös íriszeivel találtam szembe magam majd egy apró csók érte a felső ajkam.Kezeink összeforrtak majd felmentünk együtt a szobámba, csak egy fér órára.

(Bella szemszöge)

-Tanya!-sziszegte szerelmem összeszoríott fogakkal.

Dermedten figyeltem az előttem álló Irana-t aki épp Edwardot nézte, és gondolom beszélt hozzá, gondolatban.Kezemet, Edwardébe helyeztem és vártam, mást úgy sem tehettem volna. Végig néztem a többiken akik ugyanúgy feszülten várták a továbbiakat.

-Mi történt?-kérdezték egyszerre Elezar és Carlise.Már én is tudni akartam vajon mit csinált az a kígyó amiért Edward ilyen feszült.

-Csak annyi hogy Tanya...-kezdte Edward idegesen de Irana féllbeszakitotta.

-Csak is a te hibád Cullen!-morogta.-Amit ketten csináltatok az szemétség volt, és ne merészeld, még csak szóval is bántani a nővéremet.Csak te tehetsz róla....arról is hogy most örökre megutált....

-Ez nem igaz!-sziszegte Edward egyre mérgesebben.

-Csak is a te hibád!-mondta és többiek egyre feszültebbek voltunk.-Tanya szeret téged!És ha szereted Bellát, akkor tudod milyen a szerelem...bár megtapasztalnád a viszonzatlan szerelem minden cseppjét!

Edward kővé dermedt és megnyugodott.

-Sajnálom, erre nem is gondoltam!-vallotta be.

-Mert csak magaddal törődtél!-mondta Irana halkan.-Tanya szíve összetört és mindezt így bosszulja meg!Elveszi az életed, ami....

Ekkor már elvakultam dühömben.Mi a fészkes fenéről van szó?Elveszi Edward életét, ezt mégis hogy gondolja?Edwardhoz bújtam és szemem rá siklott.A bűntudat és a fájdalom keveredett benne.

-Tanya elment a Volrutihoz!-jöttem rá és mondtam ki hangosan.

-Igen!-mondta Irana és Edward egyszerre.Fájt még a lélegzet vétel is amikor rájöttem hogy egész végig igazam volt.Tudtam a szerelmünk egyszer apa és a családom megtudja és akkor Edwardnak annyi.vele együt nekem is, mert szívből szeretem és már élni sem tudnék nélküle.

-Ez...ez...-Emmet nem találta a saját hangját.

-Edwardot ezzel halálra ítélte!-mondta ki hangosan Elezar.Bár ezt én is nagyon jól tudtam, mindezzel tudatosulni rossz volt.

-A féltékenység eluralkodott rajta!-mondta Rosalie gúnyosan.

-Ezért még megfizet!-nyögte Alice.

-Nem az Ő hibája Alice!-mondta Edward.-Irana-nak igaza van.ez mind az én hibám.egyes egyedül az én hibám!

-Most mit csinálunk?-kérdezte Jasper.

-Szerintem eljönnek...-mondta Carmen.-Sőt, biztos hogy eljönnek!

Mindenki bevonult a szobába és csöndbe burkolózva vártunk, nem arra hogy apámék eljönnek-e vagy sem.Inkább csak gondolkoztunk és próbáltuk visszafogni kétségbeesésünket.2 óra elteltével Carlise és Elezar egy kisebb vitát folytattak, miszerint el kéne mennie Edwardnak.Eleazar szerint úgy jobban járna, szerintem nem.De egyenlőre még nem kellet aggódnunk hiszen Alice nem látott semmit, ezek szerint még nem döntötték el hogy eljönnek vagy sem.Alice, Jasper kíséretében kiment a konyhába egy nagy csokorral a kezében.De mielőtt elment az mondta.

-Vázába teszem!

Aztán már csak a csattanást lehetett hallani, ami azt jelentette Alicenek látomása van.Mindenki kiment a konyhába és a földön ülő Alice űres tekintetét nézte.

-A Volturi!-nyögött fel.

-Várnak engem!-mondta Edward.

-Nem!-mondta Alice.-Aro hamar változtatott!Eljönnek érted!

-Kik?-kérdeztem.

-Dimitri, Felix, Jane és Alec!-válaszolták egyszerre.Én pedig kővé dermedtem amikor rájöttem hogy számomra a világ két fontos embere/vámpírja is köztük van.

5 megjegyzés:

Zora Kilbone írta...

sziasztok! Nagyon jó lett :)
Kíváncsian várom mi lesz ebből. Hogy fognak kimászni a slamasztikából. Remélem a testőrök hallgatni fognak Bellára elvégre a királynőjük lesz és akkor bármit tehet velük, de ha nem is ezért akkor azért, mert fontos nekik Bella. Jaj, nagyon izgatott vagyok, hogy mi lesz. Siessetek a kövivel :) Nagyon várom. :) Utálom a kétségeket :)

Névtelen írta...

NAgyon nagyon jó lett!
De ilyenkor abba hagyni? :(
De kérlek siessetek!
Réka

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Irtó fajaa feji lett! Én is kiváncsi vok, h h másznak ki a slamasztikából!:D
De most akk Edi meg Bella lefeküdtek?:O:DxD:P
Kis gonoszak!:DD
Már alig várom a kövit!:D
Siess vele!:D
Pussza<3

Szepy írta...

Nagyon jó lett!
Kíváncsi vagyok, hogy hogyan jönnek ki ebből az egész ügyből. Remélem Edwardot azért nem ölitek meg...
Tanyat legszívesebben megfojtanám... De ahogy észre vettem Dem inkább mást csinálna vele...xD
Már várom a kövit!
Pusszy

Névtelen írta...

neeh szegény Edward :'(
TANYA :@ már az eredeti Alkonyat saga-kban sem szerettem/szeretem -.-
fujj -.-
namind1 kurvajólett :D
siess frissel :D:D
grat:D