BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Fejléc és Háttér

A fejlécet Chinty csinálta!A háttért is Chinty kereste ezúttal.

2010. június 4., péntek

Lunar Eclipse 7.fejezet

 Sziasztok!Remélem mindenkinek tetszeni fog a fejezet!Komihatár:11.Most kicsit levittük!Amúgy én (Chinty) Frisselek...Sok puszi


7.fejezet A denali klán felbukkanása...már csak ez hiányzott...


(Bella szemszöge)

-Köszönö Dimitri!-mondtam és felláltam mert belegondolni is szörnyű volt hogy talán tényleg szerelmes lenne belém. Már csak a gondolat is fájt hogy emiatt akár a kapcsolatunk is megromolhat.
-Nekem már mennem kell, de szeretnélek gyakrabban látni!-mondta majd rám mosolygott.-Mit szólnál ha telefonon megbeszélnénk egy másik időponttot...
-Nem hiszem hogy jó ötlet lenne!-mondtam.
-Miért?-kérdezte kissé dühösen.-Talán nem hiányoztam?
-Nem erről van szó!-mondtam majd megráztam a kezemet mindha elakarná feledtetni az előzö kijelentésemet.
-Akkor?
-Egyszerüen nem szeretném ha az apám, megbüntetne ezért!-mondtam majd szorosan maga köré fontam a kezem.
-Igazad lehet!-mondta.-De amint visszaértem Volterrába felhivlak!-figyelmeztetett.

-Ha nem tennéd, akkor csak azért elmennék haza hogy segberugjalak!-mondtam mosolyogva.
Felnevezett, édes vihogása bezengte az egész házt.-Megbszéltük!-mondta.
-És csak tudd, hogy nagyon szeretlek!-mondtam majd megöleltem.
-Én is kicsi, Bella!-egy apró puszit nyomott az arcomra mad kiugrott az ablakon.Csak reménykedni tudtam hogy nem szerelmes belém, mert azt hiszem az elrontaná a mi kapcsolatunkat.Mert azt hiszem az én szívem már foglalt.Bár még ebben sem voltam 100%-ig biztos, talán azért sem mert sohasem voltam eddig szerelmes és fogalmam sincs milyen érzései vannak olyankor az embernek/vámpírnak.
Egy ideig vártam, hátha Edward úgy dönt mégis vissza jön, de legnagyobb bánatomra nem így lett.És bevallom kissé fel voltam háborodva, habár én kértem meg hogy most ne zavarjon. Néhány másodperc múlva már fel alá járkáltam a szobámba és azt vártam hogy jöjjön már.Amikor hirtelen Alice robbant be a ajtón egy szomorú ábrázattal.
 
-Mi a baj?-kérdeztem csípőre tett kézzel.
-Jaj, Bella!-mondta.-A Denali klán fél órán belül itt van!
-Tessék?
-Amikor még itt volt a Volturiból...
-Dimitri...-szóltam közbe komoly hangon.
-Dimitri itt volt, Elezar felhívta Carliset hogy idejönnek látogatóba és Edward értük ment!-fejezte be egy szuszra.
-És mi itt a próbléma?-nem értettem mi a baj.
-Két ok!-mondta.Majd belekezdett az okok felsorolásába.-Az egyik az hogy Irana,Katy és Tanya anját a Volturi ölte meg, még a vámpír babák idejében amiért ellen szegült az apádnak és a bácsikáidnak!És mivel te is közéjük tartozol, meg lesz bennük az ellenszenv írántad, főllem Irana ilyen....És még ott van Tanya is!
 
-Várj egy kicsit Alice...ez nekem nagyon gyors!-mondtam majd feltettem a kezem.Halottam már a baba vámpírokról és hogy azért végeztek velük, és azért lett ez is egy történy mert a vámpír babák nem tudtak feljlödni, a testük abban az álapotban lett kövé.És sok esettben felfedték a vámpírokat. Apa nem hagyhatta hogy ez meg történjen ezért megölette őket és egy törvény lépet be, és ezek szerint az emlitettek anya ezt megszegte....Erről és miért tehetek?Egyáltalán hogy volt képes egy kisbabát akkora fájdalomnak kitenni?-Mond csak tovább!
 
-Bella kérlek ne őket rodd meg ezért!-mondta Alice.-Láttam az arcodon, én inkább magamért aggodnék, mert biztos ellenszenvesek lesznek veled!
-Hát engem nem érdekel!-mondtam dühösen majd felnyögtem, mert Alice arca megváltozott.-Mi a baj?
-Épp az imént mondtam hogy van más is ami szerintem téged jobban fel fog dühiteni!-mondta bologatva.
 
-És, mi az?-kérdeztem.
-Edward egy adonisz!-mondta ami nagyon meglepett.-Ettől függetlenül az én Adoniszom Jasper....de mások szerint a családban Ő a legtökéletesebb parti ha érted mire célzok!-majd rám kacsintott.Amit mondott az egy tény volt, és ebben eggyet is értettem.De mi itt a próbléma?
-Igen...de...
-Arra próbálak rávilágítani hogy Edward egy kapos pasi akinek nincs barátnője!-mondta mérgesen.-És a Denali klanban három facér nő is van, akik közül az egyik még szerelmes is belé!És minden alkalommal kikezd vele!
Kővé dermedve álltam akár egy idióta.
 
-Bella...jól vagy?-kérdezte Alice rémülten.-A sápadtnál is sápadtabb vagy!
Még jó amikor majd szét vet a düh és a féltékenység...Vajon az a lány szebb nálam?Lehetséges hogy a napokban vele kell összemérnem magam?Ha Edward a tét, akkor bármire képes vagyok!
-Remekül!-hazudtam.-Csak biztos...istenem!-ültem le az ágyra és kétségbeesetten az arcomat a két felhúzott térdem közé raktam.Sírni akartam de egy könny sem jött ki szemeiből...
-Még nincs veszve semmi!-mondta majd megölelte össze gömböjődött testemet.
-Ez a nő, mióta is flörtől vele?-kérdeztem.
-Amióta ismerik egymást!-mondta.-De Edward nem szereti, sőt, néha még idegesiti is Tanya viselkedése.
-Szóval Tanya!-morogtam kellemetlenül. Legszívesebben kitörném a nyakát.Miért érzek így?Lenne rá okom? Igen!
 
-Megjöttek!-motyogta halkan.A sok hang egyszerre szürödött fel.-Öltőzz gyorsan fel, és eggyűt lemegyünk!
-Rendben!-szipogtam a semmit, talán a maradék önérzetemet.Gyorsan kutatni kezdtem egy farmer és egy poló után.De Alice hirtelen a kezem felé nyúlt.
-Te meg mit művelsz?-kérdezte egy gonosz mosollyal az arcán.
-Épp felöltözni szerettem volna, de te megálitottál!-mondtam a tényeket.
-Inkább ezt vedd fel!-majd kutatni kezdett a ruhák között.
 
Néhány másodperc múlva a kezében volt egy mini szoknya, és egy kivágott felső ami elég kihivó volt.Máskor nemet mondtam volna, de Edwardért bármit.Gyorsan öltöztem át és a végeredmény engem is megdöbbentet.Kifésültem a már megszáradt hajamat majd eggyüt lementünk.
 
Mielőtt még bemutathattak volna a családnak Edward csodáló tekitetével találtam szembe magam.Amik végül végig járták az egész testemet.
 
-Gyönyörű vagy!-jött oda hozzám és arcon puszilt.Érintésétől egy láng lavina indult el a szívem felé.
-Köszönöm.!-suttogtam.
 
-Őt itt Bella Volturi aki most nálunk vendégeskedik!-mondta Carlise az előttem lévő családnak.
-Én Tanya vagyok!-jött oda hozzám egy kissé mogorva lány aki szép volt az tény, de Rosalit úgysem körözheti le...
-Tanya, a gondolataidat tartsd féken!-orditott rá Edward, és egy csábos mosoly ült ki az arcomra.Kezemet az ővébe helyeztem amitől kissé lehigadt.Újjaink pedig összefonodtak

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

jajjdejóóóóóóó :D
siess frissel nagyonjo várom már! :D

Isabella írta...

Jaj de izgi...alig várom a kövi fejit:P

Szepy írta...

Jaj nagyon jó lett!
He-he Tanya egy looser!!! xD
Ha Bella és Edward közé mer állni én esküszöm, hogy leütöm mint vak a poharat xD
Már várom a kövit!
Pusszy

Névtelen írta...

ÁHHH ez olyan jó lett. jahj de jó... hehe Tanya.. na ezt kapd ki... :) Alce is kitett magáért.. :)
siesetek a frissel. puszi

Névtelen írta...

szia..nekem nagyon tetszik..remélem lesz egy kis balhé..de szaftosan..
nagyon tetszik..nagyon várom a folyit..

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Tök jó lett!:D(Nem akarom folyton ismételni magam!xDD)
Tök jó, h Tanya ideges!xDD
Siessetek a kövivel!:D
Pusszaa<3

Zora Kilbone írta...

sziasztok! ez nagyon nagyon jó volt. nagyon tetszett. már alig várom a folytatást. ez aztán érdekfeszítő, érthető és minden. Fantasztikus lett. Remélem hamar jön a kövi :) Ezek szerint egy párt alkotnak és ezt Tanya orra alá is fogja dörgölni :) Tetszik :) alig várom :)

Névtelen írta...

aztaaaaaaa
dejóó :D:D
kiváncsi vagyok tanya reakciójára :D
siess a frissel lécci :D

Névtelen írta...

wii dekiráály :D:D:D
remélem a kövi részben lesz egykis eksön :D
na siess a kövivep plíz :D

Névtelen írta...

wááoo! :D

nagyon jó lett imádom olvasni a törit :D
kivi vok már énis a kövi részre :)
siess lécci :)
és nagyon jó lett gratulálok ;)

Névtelen írta...

wow! wow! wow!
hű tanya.. mi lesz még ott.. *ördögien vigyorog*
siess a kövivel nagyon kiváncsi vagyok már!

Névtelen írta...

1. gratulálok!
2. kibaszott jó!
3. énis kiváncsi vagyok tanya reakciójára! ;)
4. SIESS A FRISSEL LÉCCI! :D