BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Fejléc és Háttér

A fejlécet Chinty csinálta!A háttért is Chinty kereste ezúttal.

2010. május 24., hétfő

Köszönjük!

Nagyon szépen köszönjük a dicséreteket, és a 20 rendszeres olvasót.Hamarosan jön a következő fejezet, de pontos dátumot nem tudok, ugyanis nem tudtam már két napja konzultálni Chintyvel. Nem tudom mi van vele, csak annyit tudok, hogy megcsináltam a 3.fejezetet, és én már csak rá várok. De ez nem is igazán lényeges.
Csak annyit szeretnék még közölni, hogy aki olvassa a blogomat (Waneeey írásai) az tudja, hogy keddtől-péntekig maraton lesz, szóval ha olvasó vagy, és még nem tudsz róla, akkor most értesült. További kellemes napot kívánok;Waneeey

1 megjegyzés:

Bess írta...

Bocsika:)
Elutaztam és ezért nem tudtam feljönni!A fejezet szerdára várható de persze előtte neked kell megnézni:)
MSN-en szerdán 14 óra után leszek fenn:)Várlak dumálni:)