BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Fejléc és Háttér

A fejlécet Chinty csinálta!A háttért is Chinty kereste ezúttal.

2010. május 26., szerda

Lunar Eclipse 2.fejezet izelitő

Sziasztok!Én(Chinty) hoztam nektek egy kis izelitőt.Waneeey nem tudodom mikor lesz fenn, mert áram szünet van náluk.De ma biztos hozom a megigért fejezet-et!addig is, itt egy kis izelitő:)

IZELITŐ:
-Nem, dehogy!-válaszolta kedves bársonyos hangon.-Pajzsot tudok kivonni az elmémből és nem csak magamat tudoom ezzel megvédeni.
-Ha mondjuk, használnád Jasperen a pajzsot, akkor én nem látnék a gondolatai közé?-most először szólaltam meg igazán.De meg is bántam mert Bella rám nézett.A kocsiban négyen ültünk.Alice és Jasper elöl, Bella és én hátul tartva a köztünk lévő távolságot.Mögöttünk Carlise vezetett.Vörös szemei az enyémbe furodott, ismét elvesztem bennük.Nem mindha először néznék nem vega vámpírok szemébe, de ez mégis más volt.
-Nem!-válaszolta.-Te vagy a gondolat olvasó...-hirtelen elmosolyodott és nekem kedvem lett volna megölelni öt.Olyan szép, hogy ha kell 100 éhező vámpír közé vetném magam, csak ne tünyön el az életemből.
-Olyan szép vagy...-csuszott ki a számon.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

wáááááá ezzel most felcsigáztál *-* hamar jöjjön a friss :D jujj ebből h jön ki Edward.. :D :D nagyon várom siess kérlek :D